به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 29 اردیبهشت 1403 - ساعت 6:20 بعد از ظهر
labor day

آئین بزرگداشت روز جهانی کارگر

دکتر پروین در آئین بزرگداشت روز جهانی کارگر عنوان کرد:

رایحه تلاش و خدمت سراسر زرشوران را فرا گرفته است

دکتر محمد پروین مدیرعامل شرکت طلای زرشوران طی سخنانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر که با حضور صدها نفر از کارکنان شرکت در محل سایت برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای بزرگ شرکت در چند ماه اخیر گفت: آنچه امروز در زرشوران می گذرد رویدادهای بزرگی است که برای اولین بار در تاریخ زرشوران رخ می دهد و شاهد تحولات چشمگیری هستیم که با همت و تلاش شما پرسنل زحمتکش مجموعه رقم می خورد.

وی افزود: برای اولین بار در تاریخ زرشوران همه باهم همدل و همصدا با انگیزه ای بسیار بالا و فارغ از هرگونه جریانات حاشیه ای و بی توجه به شایعات فضای مجازی نهایت سعی و کوشش خود را برای اعتلای شرکت بکار می گیرند و رایحه تلاش و خدمت کل زرشوران را فرا گرفته است.

دکتر پروین یکی از مهمترین دلایل رشد و احیای انگیزه پرسنل را برقراری عدالت و رفع تبعیض در بین پرسنل و استفاده درست از ظرفیت همه نیروها دانست و گفت: با عنایات پروردگار و در سایه همین تلاش ها و همت والای شما عزیزان افزایش تولید در ماه های گذشته علیرغم همه مشکلات و از کار افتادگی برخی از ماشین آلات حاصل شد و در اسفندماه گذشته رکورد تولید ۱۰ سال گذشته برای زمان مشابه شکسته شد.

مدیرعامل شرکت همچنین اورهال موفق کارخانه را پس از ۱۰ سال کار بی وقفه یک کار جسورانه و بزرگ توصیف کرد که از خطر توقف طولانی مدت و خسارت سنگین به بیت المال پیشگیری کرد.

دکتر پروین در ادامه سخنان خود بر حفظ روحیه پاکدستی، نظم و قانون، کار وتلاش بعنوان سه شرط اصلی برای تحقق اهداف بلند مجموعه تاکید کرد.

در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت به سئوالات مختلف کارگران حاضر در سالن پاسخ داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب