به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 8 اردیبهشت 1403 - ساعت 2:50 بعد از ظهر
  • احداث آزمایشگاه متمرکز در محل سایت
  • رسیدگی به خواسته های پرسنل شرکت
  • انتخاب اعضای جدید کمیسیون معاملات و کمیته فنی
  • اجرای محوطه سازی و فضای سبز کارخانه

به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران جلسه رسمی هیات مدیره شرکت در محل سایت و در تاریخ بیستم مهرماه و با حضور کلیه اعضای محترم هیات مدیره و نیز مدیران شرکت به ریاست دکتر محمد پروین برگزار گردید. در این جلسه ابتدا جناب آقای دکتر پروین، رئیس محترم هیات مدیره، طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های همکاران، از مدیران شرکت خواست تا گزارش عملکرد شش ماهه خود را در نیمه نخست سالجاری ارائه نمایند. سپس مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه واحد خود پرداخته و پیشنهادهایی را نیز بیان کردند، سپس سرپرست محترم شرکت، جناب آقای مهندس باوند به جمع بندی گزارشها و ارائه عملکرد کلی شش ماهه شرکت پرداخت و از حمایتهای هیات مدیره برای پیشبرد اهداف و برنامه های آتی شرکت قدردانی نمود.

در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات ناشی از پراکندگی بخش های اداری و آزمایشگاه طرحی به تصویب رسید که بر اساس آن یک ساختمان بزرگ و مجهز برای استقرار واحدهای ستادی شرکت و یک ساختمان یکپارچه با رعایت استانداردهای فنی برای آزمایشگاه احداث خواهد شد.

از دیگر مصوبات این جلسه افزایش ظرفیت سیستم فیلتراسیون خط تولید، اجرای فضای سبز و محوطه سازی پیرامونی کارخانه و نیز اصلاح اساسنامه شرکت و اضافه شدن فعالیتهای آزمایشگاهی به منظور دریافت استاندارد ۱۷۰۲۵ بود.

همچنین در این جلسه اعضای جدید کمیسیون معاملات و کمیته فنی بازرگانی انتخاب و معرفی شدند.

از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست مطالبات و درخواست های مطرح شده از سوی پرسنل شرکت جهت دریافت تسهیلات، ارتقا و تبدیل وضعیت نیروها بود که ضمن بررسی و تبادل نظر تصمیم گیری در خصوص آنها با تعیین راهکارهای قانونی به جلسه آتی موکول شد.