به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 16 اردیبهشت 1403 - ساعت 10:14 بعد از ظهر

سرپرست شرکت طلای زرشوران در مراسم معارفه

راه اندازی طرح توسعه زرشوران را پیگیری می کنیم / زرشوران یک سرمایه ملی و یک برند برای تکاب است.

سرپرست شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران با تشریح برنامه های تحولی جدید در این مجموعه در آینده و با تاکید بر پیگیری جدی جهت راه اندازی طرح توسعه این مجتمع معدنی و صنعتی گفت: با راه اندازی طرح توسعه کارخانه طلا زرشوران علاوه بر توسعه و جهش اقتصادی جدید در تکاب برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد‌شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران، دکتر محمد پروین در مراسم معارفه با بیان اینکه احداث فاز توسعه را با جدیت پیگیری و دنبال می کنیم تا به سرانجام برسد، افزود: بیکاری یکی از معضلات شهرستان تکاب است اما شرایط فعلی مجتمع طلای زرشوران اجازه جذب نیروی کار جدید را نمی دهد و برهمین اساس با کمک و حمایت استاندار آذربایجان غربی، فرماندار تکاب و نماینده شاهیندژ و تکاب در مجلس تلاش می کنیم فاز توسعه کارخانه طلای زرشوران راه اندازی و زمینه اشتغال جدید در این مجموعه ایجاد شود.

وی اظهار کرد: شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران یکی از سرمایه های ملی کشور و یک شرکت مطرح و جزو پنج شرکت برتر وزارت صمت می باشد.

دکتر پروین ادامه داد: این مجموعه علاوه بر اینکه یک سرمایه ملی به شمار می رود  یک برند برای تکاب و سرمایه بزرگ برای مردم این شهرستان است. وی تاکید کرد: حمایت های پربار فرماندار تکاب و اعضای شورای تامین و مسوولان شهرستان موجب پیشبرد بهتر امور و فعالیت های شرکت طلای زرشوران خواهد‌شد.

همچنین خاطر نشان ساخت: از ظرفیت فرماندار تکاب و مسوولین شهرستان برای توسعه شرکت طلای زرشوران استفاده خواهیم کرد و این موضوع یک پشتوانه خوب و جدی برای ما محسوب می شود.

دکتر پروین افزود: با شناختی که نسبت به مجموعه طلای زرشوران دارم در راستای بهتر شدن وضعیف تولید و اشتغال در این مجموعه در کنار هم و با همکاری همه نیروها تلاش خواهم کرد.

فرماندار تکاب در مراسم معارفه گفت: با همدلی تمام بخش ها و استفاده از تمام ظرفیت ها و با هماهنگی شورای تامین شهرستان تکاب در راستای اقدامات توسعه ای در کنار مدیریت شرکت خواهیم بود. اسماعیل حیدری آزاد بیان کرد: تفاهم نامه ها و توافق هایی که با زرشوران و ایمیدرو صورت گرفته سریعا عملیاتی و اجرایی شود.

تلاش برای راه اندازی فاز توسعه کارخانه به منظور رشد تولید و افزایش اشتغال، تامین اعتبار پروژه فاضلاب تکاب، ارائه خدمات اجتماعی به تکاب و روستاها، احداث درمانگاه تخصصی طب کار،آسفالت محور تکاب-تخت سلیمان- دندی، مشارکت در پروژه های عمرانی تکاب مورد توجه مدیریت قرار گیرد.

فرماندار تکاب عنوان نمود:انتظارات شورای تامین  و مسئولین شهرستان تکاب با هدف توسعه ای و حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی و در چارچوب قانون و مقررات خواهد بود.

وی بیان کرد: امیدواریم با مدیریت جدید شاهد تغییر و تحول در بخش تولید و اشتغال، توسعه و خدمات اجتماعی معدن و کارخانه طلای زرشوران باشیم. فرماندار تکاب ادامه داد: توسعه و تحول در مجموعه زرشوران نیازمند یک شتاب و حرکت دیگری است که این امر با وحدت و همدلی ممکن و میسر می شود. حیدری آزاد اظهار کرد: اعضای شورای اداری و شورای تامین تکاب در این مسیر همواره حامی و پشتیبان مجموعه زرشوران خواهد‌بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب